Re: Karta grafiki..ostateczna decyzja ?

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 14:31:22 MET DST

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <357f4df7.3586873_at_news.tpnet.pl>...

>Sprzedaz Matroxa Myst220: save PLN 240,- (done)
>Kupno Rivy: PLN 340+VAT (w przyszlym tygodniu...)
>
>Jak nietrudno policzyc, wyjdzie mi to spoooro taniej, niz dokupienie
>voodoo do Matroxa. (240 za niesprzedanie + 400 za DM3D).
>+odliczam zakup Rivy od podatku na ulge edukacyjna.

Za monstera tez bys dostal :) Ale po Viper po Matrox'ie to bedzie duzy
spadek jakosci - mimo lepszego RAMDAC'a daje gorszy obraz a porownania
sterownikow to wogole lepiej nie robic :)

>Strasznie sie nie bede martwil, bo jak juz wspominalem - nie jestem
>hardcore gamerem.

To do czego Ci Riva? 2D ma na poziomie Mystique'a a sterowniki duzo gorsze.
Do tego zeby miec Monster'a wcale nie trzeba byc zapalonym graczem -
wystarczy ze bedziesz chcial zagrac w gre ktora Ci sie spodoba a tu klops -
albo software albo glide. I co wtedy zrobisz?

> W razie czego (czyt. przyplyw $$$) mozna dokupic
>Voodoo2, albo zamienic na jakis nowy 'wynalazek' (duzo sie o tym gada,
>a konkretow w tej chwili nie ma, ale to inny temat).

Tak to juz jest na tym rynku - zapowiedzi musza wyprzedzac chip'y o jakies
pol roku bo inaczej powiedza ze nic sie w firmie nie dzieje albo co gorsza
kupia inne karty :) A tak pozwodzi sie ich przez ten rok to kupia z
pocalowaniem w reke :)

>BTW. Jak ma sie FPU K6-2_at_300 w porownaniu do ip-mmx_at_250?

Mysle ze w wiekszosci zastosowan powinny byc porownywalne (moze za wyjatkiem
Quake ale to Ci chyba nie przeszkadza :)

>O, to to - jakich problemow?

Problemy byly glownie z dzialaniem - wiecej zwrotow STB

>OK, zrozumialem. TV Out nie jest mi koniecznie potrzebne. Ale z
>drugiej strony, skoro STB jest TAŃSZE + ma TV Out, to coś mi tu nie
>gra... czy to mozliwe, ze Viper jest np. troche szybszy, albo cos
>takiego?

No coz - wystarczy porownac ceny Monster'a 2 i STB Black Magic. Diamond
zawsze sie cenil

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex