Re: Intel Celeron 266 oraz 300 i overclock do 400

Autor: Tomasz Jerzykowski (tjerzyko_at_saturn.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 13:50:07 MET DST

Marcin Gil wrote:

> Witam!
>
> Mam pytanie ktore nasunelo mi sie po przeczytaniu strony www TomsHArdware.
> Jak mozna podkrecic Celeron 266 na 400?
> Czy wystarczy tylko zmienic mnoznik na 4 i szyne FSB na 100 ?
> Czy pamieci DIMM 10ns wytrzymaja to?
> Czy ktos juz cos takiego zrobil, i jak to dziala??
>
> Z powazaniem Marcin Gil! marcingil_at_yahoo.com
>
> --
> Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

  Ja sobie mysle, ze Celeron to jedna wielka porazka - w testach
prasowych mialo to szybkosc P200 MMX. Tylko w zastosowaniach
multimedialnych byl troche lepszy. Chyba, ze da sie podkrecac do 400.
Ale czy na to pozwoli chipset LX czy EX - bo zdaje mi sie, ze
dopiero BX na to pozwala (100 na plycie). Czy nie lepiej wiec kupic
PII 233? Wedlug mnie tak.
                        Tomek