Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 20:41:38 MET DST

> Adam Gasiorski napisał(a) w wiadomości: <357CD503.9409BAB_at_ci.comarch.pl>...
> Witam.
> Mam okazje kupic modem Zoltrix-a 33600 wew. Czy ktos ma doswiadczenia z
> tym sprzetem ? Wiem, ze sa to urzadzenia nizszej kategorii sprzetowej,
> wiec pewnie nie ma sie co spodziewac po nich cudow.
> Dziekuje za wszelkie informacje i opinie.

> Maciek wrote: Kupuj mam taki od roku i dziala swietnie.Za kazdym razem laczy sie na 33600

> Kacz123 wrote: Z Zoltrixami sa same klopoty. Niedosz, ze
> problem w instalacji to co i raz trafia sie zepusty egzemplarz, albo
> [...]

I tak w kółko. Jeden zachwala, drugi wprost przeciwnie. Nie wiem, na
modemach nie znam się najlepiej, ale może to kwestia jakości linii
telefonicznej i czasu kiedy sie probuje łączyć, że u jednego Zoltrix
chodzi jak burza, a u innego - ledwo co zaskakuje na 14400bps. A może po
prostu jedni mają fart i kupują dobre egzemplarze , a pozostali nie - i
dostają produkty z odrzutu.

BTW: sam mam Zoom'a V.34I i po zmianie sterownika chodzi jak szatan.
Dzisiaj pobiłem swój rekord: 123 e-mail'e (w tym jeden z 28kB
załącznikiem) ściągnięte w 2 minuty 35 sekund o 11.34.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl