HP6L i servis HP

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 20:41:13 MET DST

Cze!

Wlasnie zrobilem sobie maly klopot. Mianowicie przy drukowaniu
moja HP6L nie zauwazylem, ze przy szparze, ktora wychodzi papier
do dolu lezy kawalek folii, ktory oczywiscie wkrecil sie w jeden z
waleczkow. Folie udalo mi sie usunac, niestety z peknietym walkiem :-(
Jest on raczej malo wazny, bo drukarka drukuje normalnie, ale
wqrza mnie rozwalony sprzet. Chcialbym wymienic walek na nowy
(dokladnie jest to walek, ktory widac po otwarciu drukarki - znajduje
sie przy kawalku plastiku odpowiedzialnego za kieorwanie papieru
do gory lub na dol).
Pytanie: gdzie mozna takie ustrojstwo dostac, ile kosztuje naprawa,
ile sie czeka na czesci. Drukarka jest na gwarancji, ale chyba mi
nie uznaja, nie?

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net