Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 10 Jun 1998 - 16:03:46 MET DST

On 1998-06-09 marset_at_friko3.onet.pl(MariuszMierzejewski) said:
>drugi wprost przeciwnie. Nie wiem, na modemach nie znam się
>najlepiej, ale może to kwestia jakości linii telefonicznej i czasu
>kiedy sie probuje łączyć, że u jednego Zoltrix chodzi jak burza, a
>u innego - ledwo co zaskakuje na 14400bps. A może po prostu jedni
>mają fart i kupują dobre egzemplarze , a pozostali nie - i dostają
>produkty z odrzutu. BTW: sam mam Zoom'a V.34I i po zmianie
>sterownika chodzi jak szatan. Dzisiaj pobiłem swój rekord: 123
>e-mail'e (w tym jeden z 28kB załącznikiem) ściągnięte w 2 minuty 35
>sekund o 11.34. Pozdr

Zalezy i od jakosci linii telefonicznej
jak rowniez od zrodla zakupu bo trafiaja
sie trefne serie. Dla lepszych modemow
spadek predkosci przy nieco gorszej linii
nie jest az tak drastyczny jak dla tych
najprostszych. Rynek niestety wyeliminowal
prawie modemy "srodka" jak Active, Supra,
Hayes itp. na niekorzysc kompletnej "taniochy"
ktora na gorszych liniach po prostu "siada".
A propos Twoich rekordow: juz dawno ograniczeniem
w szybkosci transferu z Internet'u przestalo
byc lacze modemowe z TPSA ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive