Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza?

Autor: Bartek (barp_at_po.onet.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 20:44:03 MET DST

Zdecydowanie sie nie zgodze !!. Sam osobiscie posiadam HP 890 C i jestem w pelni zadowolony. Moj znajomy po zobaczeniu z niej wydrukow (sam posiada jakiegos marnego
Lexmarka - brak druku w dosie (tylko emulacja) , klopoty z polskimi znakami itd.)
naprawde sie zalamaml i doszedl do wniosku ze kupi HP.Teraz jest bardzo zadowolony.
A props rozdzielczosci ta faktycznie nie zmienia sie ale za to zmeniaja sie inne
rzeczy (wielkosc kropel,photoret II,Colorsmart II itd).Te rozwiazania sprawiaja ze
HP ma nieprownywalnie lepszy druk niz jakakolwiek drukarka 600 dpi i nawet
1200 dpi. Jest to po prostu inna droga rozwoju (wazne ze skuteczna).