Re: Cyrix lepszy od Intela!!!

Autor: Krzysztof Maszczyk (maszczyk_at_ci-2.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 18:48:13 MET DST

Rzeczywiście gdy czytam narzekania na procesory Cyrix to mam mieszane
uczucia. Dotąd myślałem, że mam po prostu szczęście bo u mnie chodzi bez
problemu i jestem ( a raczej byłem) bardzo zadowolony. Kupiłem płytę która
była testowana z Cyrixem więc procesor kupowałem bez obaw (no i zapłaciłem
tanio jak za barszcz - bo z cenami Cyrixów chyba nic się nie może
równać!). Wszelkie aplikacje i popularne gry chodziły bez problemu
(włącznie z
Quake II który chodził na tyle szybko, że można było spokojnie pograć -
około 20 fps). Jedyny wyjątek to 3D StudioMax ale podobno są do tego łatki.
Moim zdaniem Cyrix przy swojej cenie to bardzo dobry wybór - polecam!
Krzysiek