Re: JAKA plyta

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 00:49:13 MET DST

Dnia 8 Jun 1998 09:28:04 +0200, Mariusz Mierzejewski napisał(a):

>Jak masz PC-Chips to to jest 'no-name'.

Chodziło Ci o "nie jest 'no-name'"?

>Wydawało mi się, że sprzęt 'no-name' to taki, do którego producent się nie
>przyznaje. A PC-Chips ma nawet stronę WWW z aktualnymi BIOS'ami i
>sterownikami.

To już dobry znak - a jak z jakością?

>Na pewno nie mają one wydajności ASUSA albo SOYO, ale faktem

Według mnie to kluczowa jest tutaj nie wydajność, a jakość, wyrażająca się w
tym, że trudno trafić na niesprawną płytę.

>jest, że - z jakichś "dziwnych"(?) przyczyn - trzy płyty PC-Chipsa znalazły
>się na pierwszych miejscach w w TOP TEN w CHIP 6/98. A pierwsze miejsce

Testy "top-ten" w CHIPie? Toż to najmniej miarodajne testy, jakie
istnieją... wydumane wzory na wyniki, które dają takie efekty, że szkoda
słów... Na przykład USR Sportster, bijący na głowę wszystkie obecne na
top-ten zoltrixy w ogóle się do listy nie dostał :)
Krótko mówiąc, "rankingi" top-ten z CHIPa nie są warte funta kłaków.

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |