Re: ADM K6

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 01:02:09 MET DST

DUKE napisał(a) w wiadomości: <6lhksh$mf7$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Kumpel mial K6-233. Nie chcial mu chodzic na 266, ani 233 tylko na 200.
>Zapytalem go jaki radiator - zimny. Ztego wynika ze nie ma kontaktu z
>procesorem i rzeczywiscie. Procesor mial zle przycieta blache z zewnatrz
(za
>dluga) i radiator nie dochodzil do tego pola z napisami (doskonale to bylo
>widac po przylozeniu procesora do szyby)

Gdzie go kupil? Na gieldzie, bo mi to wyglada na jakis odrzut? Zanim
jakikolwiek procesor zostanie dopuszczony do sprzedazy dokladnie sie go
testuje, odrzuty stanowia nawet do 25% i nie ma mozliwosci wypuszczenia na
rynek takiej chaltury. Kieruje sie je na wysypiska czesci elektronicznych
zwanymi dolinami krzemowymi, ktore sa powaznym zrodlem zaopatrzenia
nieuczciwych sprzedawcow.
Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl
P.S. Tak sie zastanawiam, czy ten proceder nie ma skali bardziej masowej
tzn.czy przypadkiem zamiast wyrzucac tyle wadliwego sprzetu producenci nie
wola go sprzedawac do Europy Wschodniej.