Re: JAKA plyta

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 09:12:13 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Też kiedyś myślałem że to bardzo zależy od jakości płyty, ale teraz
> mam płytę PC-CHIPS (praktycznie najgorszy noname) i chodzi bardzo
> stabilnie na 3x83 MHz :)

Jak masz PC-Chips to to jest 'no-name'. Wydawało mi się, że sprzęt
'no-name' to taki, do którego producent się nie przyznaje. A PC-Chips ma
nawet stronę WWW z aktualnymi BIOS'ami i sterownikami. Na pewno nie
mają one wydajności ASUSA albo SOYO, ale faktem jest, że - z jakichś
"dziwnych"(?) przyczyn - trzy płyty PC-Chipsa znalazły się na pierwszych
miejscach w w TOP TEN w CHIP 6/98. A pierwsze miejsce zajęła płyta na
chipsetcie Alladin IV, czyli TX Pro.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski