jaką pamięć?

Autor: P_at_WEL
Data: Mon 08 Jun 1998 - 23:21:03 MET DST

ostatnio dokupiłem sobie pamięc, myślałem pamięc jak pamięć co za różnica
aby była EDO (bo taką już mam ) no i kupiłem po znajmości taniej ale okazało
się, że po jej zainstalowaniu windows pokazuje co raz bląd rejestru systemu,
programy zaczły mi się zawieszać, któree przedtem działały dobrze.
Więc na co trzeba zwracać uwagę kupująć pamięć? jakiej marki jest najlepsza,
czy lepiej brać np. 32MB w dwóch simach czy w jednym itp.

--
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl