Re: jaką pamięć?

Autor: Robert Jankowiak (rjank_at_helios.et.put.poznan.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 14:42:08 MET DST

Na twoim miejscu dobrze bym sprawdził tą pamięć. U kumpla gdy pamięć padła
robiło się to samo.... (gdy miał ustawiony szybkie testowanie to nie wywalało
błędu a jeśli dokładne to czasami, więc sprawdź ją kilka razy, może jeszcze
lepiej na innych kompach). Przetestuj ją dokładnie. A najlepiej ją sprawdź na
jakimś np. 486 co obsługuje EDO i będziesz wiedział która kość jest walnięta.

Robert rjank_at_et.put.poznan.pl