Re: gielada warszawska a lodzka

Autor: Marek Monikowski (monikom_at_widzew.net)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 23:49:30 MET DST

"Artur Gatty" <gatty_at_kki.net.pl> napisal:

> Czy ktos widzial te obydwie gieldy? Czy oplaca sie pojechac z Warszawy
> do Lodzi w celu dokonania wiekszych zakupow, jest tam wogole w czym
> wybierac, no i czy ceny sa rzeczywiscie nizsze?

Ja bylem na obydwu. Moja rada: szkoda przyjezdzac do Lodzi. Gielda tu jest
taka, ze tylko usiasc i plakac. O wiekszych zakupach nalezy zapomniec, bo
powazniejsi ludzie z Lodzi jezdza do Wawy. Ceny porownywalne - zadnej
rewelacji. Bylem raz - wiecej nie pojde. Wole jezdzic do Wawy.

pozdrawiam

--
* Marek Monikowski - monikom_at_widzew.net
* nie odpowiadam na maile pisane w HTML