Re: Radio Zoltrix Plus

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 09:32:10 MET DST

Sardo Numpsa wrote:

> Można , można .
> Masz jeden slot więcej i co w niego włożysz ?
> Mnie akurat i tak jeszcze jeden został .

Kartę sieciową :-)
Nie uważam, że jak mam wolny slot to trzeba go od razu zapełnić. A co do
przyjemności i wygody - im więcej cudacznych urządzeń w kompie, tym
wieksze prawdopodobieństwo zaistnienia konfliktu albo padu systemu. Nie
wiem, może mam konserwatywny stosunek do wciskania w komp każdego
urozmaicenia. OK, można sobie wsadzić radyjko do kompa, ale dla mnie to
zbędny bajer. Ale jak lubisz bajery...
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski