Re: Bitware żre 100% mocy procesora !

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 07 Jun 1998 - 20:15:19 MET DST

On 1998-06-05 spajk_at_nettaxi.com(Spajk) said:

>po pierwsze mam zbyt wiele programów których pod linuxem bedzie mi
>brakować (Forte Agent, ICQ, Online Meter, WinAmp, Word 7.0, Mirc,
>Sound Forge 4.0, itp.), chyba nie ma pod niego tak funkcjonalnych i
>łatwych w obsłudze odpowiedników. Po prostu już się wciągłem i

Sprawdzales czy tylko tak sobie piszesz?
Co to znaczy "latwy w obsludze"? Czy przedkladasz
latwosc obslugi ponad pewnosc dzialania?

>trudno będzie mi z tego wyjść. Poza tym, widzę jak zachowują się
>poważni producenci oprogramowania wobec tamtych systemów.

"Powazni producenci" korzystaja z rynku jaki sie utworzyl
dzieki masie pieniedzy wydanych przez M$ na reklame i robia
takie same produkty jak ow "system".

>BTW skoro masz taki super system to dlaczego piszesz bez "ogonków" ?

Mam super system, ktory na sprzecie uznanym za
minimum dla W95 pozwala efektywnie pracowac
kilku do kilkunastu uzytkownikom zaleznie od
sytuacji. Nazywa sie Multiuser DOS i jest o
wiele starszy od W95 i o niebo lepszy od innych
"DOS'ow" produkcji M$. A pisze bez ogonkow
dlatego, ze sa ludzie ktorzy pracuja na systemach
w ktorych te ogonki zle widac i zeby Cie do konca
zmartwic to powiem, ze terminal ktorego uzywam
ma wbudowane polskie znaki w standardzie Mazovia,
ISO Latin 2 i IBM Latin 2 wiec moge sie bez
problemu przelaczac pomiedzy tymi trybami.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive