Re: Proxy Serwer

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 23:03:58 MET DST

algi_at_kki.net.pl (Jarosław 'ALGI' Zagórski) wrote:

> No właśnie- jakie jest prawdopodobieństwo że na proxy znajdzie się
> strona którą chcę oglądać (bo to podobno taki cache internetowy)???

Tym wieksze, im strona popularniejsza wsrod uzytkownikow tego
akurat proxy-serwera. Jesli ktos zaladowal ja przed toba,
a jej zawartosc sie w tym czasie nie zmienila, to czytasz
ja prosto z proxy, a nie za jego posrednictwem.

Na pewno znajdziesz zawsze aktualna strone Playboya :-)

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *    fingolfin_at_the-lair.com, PGP+     * * *