Re: Proxy Serwer

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 15:03:58 MET DST

Dnia Sat, 06 Jun 1998 21:03:58 GMT, fingolfin_at_the-lair.com (Wojciech
Kulasa) napisał(a):

>Tym wieksze, im strona popularniejsza wsrod uzytkownikow tego
>akurat proxy-serwera. Jesli ktos zaladowal ja przed toba,
>a jej zawartosc sie w tym czasie nie zmienila, to czytasz
>ja prosto z proxy, a nie za jego posrednictwem.
>
>Na pewno znajdziesz zawsze aktualna strone Playboya :-)
Tam nie zaglądam :)

Powiedzmy że takie 'słynne' strony jak www.microsoft.com czy
wyszukiwarki będą na proxy - na ale małe strony do których link
dostałem od qmpla to już raczej nie
Więc jeśli dużo ludzi korzysta w tym momencie z proxy to nie ma sensu
go używać bo będzie wolniej niż direct....

Coż, ja już mam od jakiegoś czasu proxy wyłączone (a na
www.microsoft.com nie zaglądam :))))

Pozdrówka

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski