OFF TOPIC Re: Wypozyczlnia sprzetu komputerowego, czy cos takiego wogul

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 06 Jun 1998 - 21:21:33 MET DST

=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_= wrote:

[...]

> [...]
 iK> Przesadzasz....

Nie przesadzam...

 iK> Ja sam mam kumpla, który kończy jednocześnie farmację i matematykę z
 iK> bardzo dobrymi wynikami i jest dyslektykiem i NIC na to NIE MOŻE
 iK> poradzić.

Nie przeczę, że zdarzają się faktycznie _pojedyncze_ przypadku dysleksji, ale
przejdź się po szkołach i zobacz ile dzieciaków 'ma papiery', bo rodzicom żal
było 'biednego' dziecka 'terroryzowanego' przez nauczycieli za ortografię...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl