Prywatnie czy dla wszystkich?, bylo:Re: Home Site 3.0 - szukam

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 15:43:05 MET DST

Jarek Andrzejewski wrote:

> Nie koniecznie. Na przykład ja nie popieram ludzi, którzy wysyłają do grupy, ale
> czytać im się już jej nie chce.

Nie rozumiem :-( Jak to sie ma do tego co napisałem? Wydaje mi się, że
jak ktoś zapisał się na Listę, to czyta, bądź przegląda wszystkie
nadchodzące z niej posty.

> Ale dlaczego odpowiedzi na konkretne pytania mieszczące się w tematyce grupy mają być
> przesyłane prywatnie?

Nie wiem. :-) To już chyba zależy od odpowiadającego, czy samą odpowiedź
prześle na grupę, a tę samą odpowiedź okraszoną załącznikiem binarnym na
prive'a.
Ale zgadzam się, że jeżeli prośba/pytanie nie wiąże się z przesłaniem
czegoś w postaci załącznika, to powinno się odpowiedź udostępnić
wszystkich chętnym.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski