Re: Home Site 3.0 - szukam

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 12:51:22 MET DST

6 Jun 1998 06:19:26 +0200, marset_at_friko3.onet.pl (Mariusz Mierzejewski) napisał(-a):
>A to że czasami odpowiedzi lądują na grupie można złożyć na karb
>roztargnienia.
Nie koniecznie. Na przykład ja nie popieram ludzi, którzy wysyłają do grupy, ale
czytać im się już jej nie chce.
Właśnie
>Ale często na prive'a przesyła się pliki binarne, a wątpię, że każdy z
>Uczestników listy byłby zadowolony, gdyby musiał ściągać nie zamówione
>binaria.
Dokładnie tak; binaria, którę chcę udostępnić umieszczam na WWW lub przesyłam
prywatnie.
Ale dlaczego odpowiedzi na konkretne pytania mieszczące się w tematyce grupy mają być
przesyłane prywatnie?

-
Jarek Andrzejewski