Re: Przekrętna Lexmark CJ 1020

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 18:30:12 MET DST

Huzg wrote:

> Używam drukarki Lexmark CJ 1020. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to że nie
> drukuje mi ona polskich liter w Wordzie z Office 97 Professional. Jak ją
> odkręcić?

To znany problem z czcionką Unicode. Jest duży artykuł w CHIP 2/98,
gdzie odpowiadał na ten problem człowiek z Lexmarka; a w skrócie chodzi
o to, żeby w Edytorze Rejestru (regedit.exe) odnaleźć wpis:
HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/MICROSOFT/OFFICE/8.0/WORD, a anstepnie
dodajemy nowy wpis (Edycja/Nowy/Klucz) i jako nazwę klucza podajemy:
Lexmark 1020 ColorFine 2. Następnie tworzymy nową zmienną o nazwie:
Flags i nadajemy jej wartość: 8192 (Edycja/Nowe/Wartość ciągu).
Na koniec zamykamy program Regedit i restarujemy maszynę. Według
Krzysztofa Szyszkowskiego z Lexmarka to powinno pomóc.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl