Re: SB 64 PCI, AWE itp

Autor: Pawel Olzynski (hamerpo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 12:46:20 MET DST

>On Thu, 04 Jun 1998 21:44:42 GMT, "Pawel Olzynski"
><hamerpo_at_kki.net.pl> wrote:

>Czemu nadzieja? SB64PCI ma midi jakosci tegoz emulatora :))) A i
>jakosc dzwieku jest wyzsza od jakiegokolwiek produktu CL :)

Mój SB 64 lezy w szufladzie a w kompie siedzi trzyletni Turtle Beach
Tropez.
SB wyrzucilem z kompa po miesiacu gdyz orginalne probki w ROM-ie nie
dzadza sie sluchac. Czy w wersji PCI sa jakies inne ?
Moim zdaniem SB64 nadaje sie tylko do gier (chyba ze masz na karcie duzo
pamieci i ladujesz wlasne probki ale i wtedy nici z MID-ow w formacie XG)

Pawel Olzynski mieszkaniec Siedlec
hamerpo_at_kki.net.pl ; hamerpo_at_polbox.com
UIN 1229 99 48
strona domowa: http://kki.net.pl/hamerpo/index1.htm