Re: SB 64 PCI, AWE itp

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 21:00:43 MET DST

On Sat, 06 Jun 1998 10:46:20 GMT, "Pawel Olzynski"
<hamerpo_at_kki.net.pl> wrote:

>Mój SB 64 lezy w szufladzie a w kompie siedzi trzyletni Turtle Beach
>Tropez.
>SB wyrzucilem z kompa po miesiacu gdyz orginalne probki w ROM-ie nie
>dzadza sie sluchac. Czy w wersji PCI sa jakies inne ?

W wersji PCI wogole nie ma ROMu - probki ladowane sa do pamieci. Nie
rozumiem natomiast czemu nie skorzystales z sound fontow? Bo te z ROMu
to rzeczywiscie sie do niczego nie nadaja

>Moim zdaniem SB64 nadaje sie tylko do gier (chyba ze masz na karcie duzo
>pamieci i ladujesz wlasne probki ale i wtedy nici z MID-ow w formacie XG)

No coz - XG obsluguja tylko karty Yamahy. Zawsze mozesz dokupic do
SB64 DXB50 Yamahy (zlacze wave blaster) lub DXB 60 (osobna karta).
Probki z SB64PCI IMHO brzmia rownie dobrze jak programowy emulator
Yamahy - SXG50

>Pawel Olzynski mieszkaniec Siedlec

Pozdrowienia

Vindex