Re: Proxy Serwer

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 17:39:05 MET DST

Przemek Dargiel wrote:

> Tak, ale tylko przed południem, przynajmniej u mnie występuje takie zjawisko,
> że do 15.00 można jeszcze korzystać z proxy przy ścišganiu stron statycznych
> (nie dynamicznych). Natomiast po 15 wszystko jest tak zapchane, że proxy
> pokazuje tylko tyle, że nie może uzyskać połšczenia do żšdanego serwera. Przy
> czym po wyłaczeniu proxy strony się ładujš.

Zgadzam się, też zauważyłem to zjawisko; rano i późno wieczorem proxy
TPSA przyspiesza ładowanie stron, a w południe to lepiej jest wyłączyć.
To wina TPSA, bo założyli jeden ogólnokrajowy serwer proxy, do którego
ładują się wszyscy. Inaczej zrobił ICM - tam jest dwu poziomowe proxy -
miejski(lokalny) i ogolnokrajowy.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski