Re: Proxy Serwer

Autor: Przemek Dargiel (przemek_at_writeme.com)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 12:58:50 MET DST

Cześć
Artur Gatty wrote:

> Nie masz racji. Korzystanie z serwera proxy TPSA moze znacznie przyspieszyc
> ladowanie witryn, sciaganie plikow, szczegolnie zza oceanu.

 Tak, ale tylko przed południem, przynajmniej u mnie występuje takie zjawisko,
że do 15.00 można jeszcze korzystać z proxy przy ścišganiu stron statycznych
(nie dynamicznych). Natomiast po 15 wszystko jest tak zapchane, że proxy
pokazuje tylko tyle, że nie może uzyskać połšczenia do żšdanego serwera. Przy
czym po wyłaczeniu proxy strony się ładujš.
ul. Z. Augusta 18/52; 76-200 SŁUPSK; POLAND
Work tel. +48 59 438871
If you have ICQ my ICQ# is 7866758
przemek_at_writeme.com
Przemek Dargiel