Re: HDD udostepniony pod DOSem ...... jak ????

Autor: Robert Prachniak (rprach_at_unizeto.com.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 12:56:00 MET DST

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin wrote:

> Wlasnie (pewnie Grzesio powie ze to nie ta grupa, ale trudno ... bo
> pewnie jest jakas o sieciach uposledzonych ...)
>
> Sytuacja jest taka:
> Sa 2 kompy:
> Jeden ma tylko floppa 1.44 ...
> Drugi ma HDD z Dosem i winda95 ..
> Oba sprzety polaczone sa kabelkiem BNC ... przez karty sieciowe :))
>
> Na tym pierwszym mozna odpalic dosa z dyskietki :))
> Czy da sie jakos zrobic, zeby ten inwalida bez HDD mogl korzystac z
> dysku pelnosprawnego kolegi ... najlepiej by bylo zeby mogl sobie
> odpalac porgramy, ale i sam dostep do dysku bylby niezly ...
> [...]

Mozesz udostępnić dysk dla DOS'a na dwa sposoby:
1. Na jednym odpalić W95 a na drugim zainstalowac na dyskietce klienta
dosowego dla sieci MS
2. Na jednym odpalic DOSa i zainstalowac siec na Lantasticu (masz server
i dzialajacy komp) na drugim zainstalowac klienta dosowego z pakietu
Lantastic.

Osobiscie sprawdzalem drugi rozwiazanie i dziala bardzo dobrze.

--
Robert Prachniak
mailto://rprach@unizeto.com.pl