Re: AWE 64 - czy chodzi z AMD K-6

Autor: Lesnik (lesnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 12:55:09 MET DST

On Thu, 04 Jun 1998 12:01:42 GMT, "Lukasz Taborski"
<linger21_at_mindless.com> wrote:

>witam wszystkich...
>
>chcialbym sie dowiedziec czy ktos mial jakies problemy lub czy te problemy
>sa ogolnie znane: czy sb awe64 ma prawo nie chodzic z amd k6 233? wykrywa mi
>go w95 ale pokazuje problem z driverami choc bym nie wiem jakie sciagal z
>net.
>kiedys na k590 dzialal bez midi nie wiem dlaczego.

Mam K6 166 i AWE64 dziala bez zarzutu. Mialem problemy przy instalacji
ale nie byla to wina procesora a starej karty pomiarowej
zainstalowanej w moim PC w ktorej adresy we-wy kolidowaly z adresami
AWE. Kolizja moze wystapic rowniez ze starymi nieodinstalowanymi
sterownikami starej karty dzwiekowej itp. Z wlasnego doswiadczenia
wiem ze czesto trzeba ponownie instalowac calego W95, przedtem radze
sprawdzic za pomoca menedzera urzadzen gdzie jest konflikt i usunac
stare nie uzywane urzadzenia i sterowniki
Pozdrawiam Jacek