AWE 64 - czy chodzi z AMD K-6

Autor: Lukasz Taborski (linger21_at_mindless.com)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 14:01:42 MET DST

witam wszystkich...

chcialbym sie dowiedziec czy ktos mial jakies problemy lub czy te problemy
sa ogolnie znane: czy sb awe64 ma prawo nie chodzic z amd k6 233? wykrywa mi
go w95 ale pokazuje problem z driverami choc bym nie wiem jakie sciagal z
net.
kiedys na k590 dzialal bez midi nie wiem dlaczego.

jesli ktos cos wie, bede wdzieczny za informacje.

lukasz taborski
linger21_at_mindless.com