Re: Karty dzwiekowe PCI.

Autor: Fachman (Fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 00:21:38 MET DST

> Jak milo :)
ciesze sie ze przyprawiam pana w dobry nastroj :)

> Raczej watpie - sprawdzalem na 3 plytach. Czy uruchamiales wersje
> normalna czy glide?
i taka i taka plyty to shutle 555 na VX i Gigabyte S2 na sis5582 oraz
przelotnie asus HX na ktorych nie spotkalem sie z zadnymi problemami pod
dosem.

> Nie pislaem ze nie ma tylko ze ma najmniejsze :)))))
moge pana zapewnic ze jak znajde cos co by nie dzialalo pod dosem z moja
karta pan pierwszy sie o tym dowie

> To dokladnie tak jak Ensoniq :) A z dem juz wyroslem :)
skoro nic pamieci nie zajmuje to poco mu EMS . troche logiki :)

> Tam akurat jest tylko d3d sound - sprobuj Jedi Knight lub Outlaws -
> tamjest dzwiek w a3d
sprawdze przy najblizszej okazji

> Nic nie mowilem o przypadku - a co do dosa to on jest poprostu mniej
> wymagajacy. Karty graficzne tez czesto dzialaja na wyzszych cz. w
> dosie a w Windows sie sypia
tak ale np. direct sound juz chodzi na wszystkich czestotliwosciach zawodzi
tylko zwykle co jednoznacznie wskazuje na niedorobienie driverow. zmiana
czestotliwosci oddzialywuje rowniez na efekty reverb i chorus wiec moze
stad wynikala pana ocena jakosci ?

> No to pech - chyba nie podzielili losu Tsenga?
:)
zawsze lepiej byloby im sprzedac sie CREATIVE LABS tak jak Ensonique zaraz
by sie pojawila karta SB maestro i pan zaczalby ja chwalic :)