Re: Karty dzwiekowe PCI.

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 01:02:04 MET DST

On Wed, 03 Jun 1998 20:07:00 GMT, "Fachman" <Fachman_at_friko.onet.pl>
wrote:

>mi

>ja rowniez sie ciesze :)

Jak milo :)

>ja mam screamer rally i kuzyn tez ma i zadnego dzwieku przerywanego nie
>bylo
>moze to wina twojej plyty

Raczej watpie - sprawdzalem na 3 plytach. Czy uruchamiales wersje
normalna czy glide?

>no to co ma problemy z kompatybilnoscia czy nie :)

Nie pislaem ze nie ma tylko ze ma najmniejsze :)))))

>zgodze sie co do gier ale co np. z demami te nie cierpia wrecz ems
>zreszta programy pracujace w trybie chronionym maja dostep do wiekszej
>pamieci bez EMS i chodza stabilniej, a poza tym maestro nie zajmuje nic
>pamieci program go tylko inicjalizuje i juz

To dokladnie tak jak Ensoniq :) A z dem juz wyroslem :)

>czytac to i ja czytalem ja ci podaje stan faktyczny, a ten plik jest we
>wszystkich kartach aktualnie sprzedawanych sam nie wiem czy jest to aureal
>czy nie w kazdym razie w takiej grze jak virtua cop dzwiek przestrzenny
>jest wyraznie slyszany

Tam akurat jest tylko d3d sound - sprobuj Jedi Knight lub Outlaws -
tamjest dzwiek w a3d

>to zdarzylo sie na dwoch egzemplarzach wiec o przypadku raczej byc nie moze
>mowy a nie dzieje sie to pod dosem

Nic nie mowilem o przypadku - a co do dosa to on jest poprostu mniej
wymagajacy. Karty graficzne tez czesto dzialaja na wyzszych cz. w
dosie a w Windows sie sypia

>tak

No to pech - chyba nie podzielili losu Tsenga?

 Pozdrowienia

 Vindex