Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: Chester E.M. (chester_at_kki.net)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 11:47:24 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:

> Czy ja muszę być w 100000% dosłowny?

Jeżeli wypowiadasz się w sprawach technicznych udzielając porad to
zdecydowanie TAK

> Czy LC to nie C? (prawie :-)))))

Nie.Po pierwsze inny odcień, po drugie jego rolą jest uzupełnienie
palety kolorów dający
złudzenie płynnych przejść kolorów.

> Zgodze się że jest to nieprecyzyjne, ale ważne że wiadomo o co chodzi,

Ty wiesz o co Ci chodzi, natomiast osoba, która pyta nie wie i
oczekujewyczerpującej informacji.

> nie,
> ale Niemcy mogli chcieć mnie oszwabić :-)))

Win ONLY
Producent podaje możliwość druku w oknie DOS, jednak radzę się tym nie
sugerować.

Chester EM