Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 19:39:23 MET DST

Jerzy Łukasiewicz napisał(a) w wiadomości:
<35745BD4.328A5432_at_baza.com.pl>...
>Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:

>Twoja wypowiedź sugeruje, że Photo nie posiada czarnego atramentu, tylko
>go składa....Więc może kulturalniej ?Proponuję test w Corelu -
>wypełnienie gradientowe 100%black --> 100% white z użyciem
>Photocartridgea albo zdjęcie RGB lub CMYK + Tekst 100% black.
>W pierwszym wypadku przełącz w tryb B/W, w drugim drukuj normalnie.
>Poza tym Tak czy siak nie masz racji. To, że "ekranowy czarny" może być
>różny od cyfrowego
>100% black ni jak ma się do składania barw z CMY w DJ690c + photo.
>Tam barwa składa się z C + LC, M + LM, L + K

Czy ja muszę być w 100000% dosłowny? Czy LC to nie C? (prawie :-)))))

>Napisałeś:> "W Photo czarny jest składany z barw"

>Co jest nieprawdą, bądź jak wolisz informacją nieprecyzyjną.
>W trybie bitmapowym - kolorowym (24 lub 32bit) zawsze wymuszony jest
>CMYK lub
>PhotoRet w przypadku użycia Photocartridge. Jedynym odstępstwem jest
>wymuszenie
>druku konkretnej składowej np Cyan bądź pozostałych.
>Jeżeli chodzi o składanie z CMY - to i owszem np. DJ400 z kolorowym
>wkładem 51625A,
>DJ 600 z wkładem 51649A i wcześniejsze wersje DeskJeta z opcją kolor.

Zgodze się że jest to nieprecyzyjne, ale ważne że wiadomo o co chodzi,
chodziło mi o to że nie jest drukowany blacK ale wchodzą jeszcze składowe i
o to mi chodziło. A czy algorytm mieszania barw, jak go nazywasz to dla
mnie właśnie to składanie, dla Ciebie może to oznacza coś innego i tylko o
to mi chodziło!

>Tak oczywiście - ale nie ma to nic wspólnego z tematem powyżej - czyli
>składaniem
>barw w DJ690C lub C+.
>BTW konwertując obraz z RGB do CMYK obraz traci głębię kolorów. Inaczej
>sprawa wygląda

Traci, to prawda, ale wyniki wydruku są bliższe temu co na ekranie bo obcina
NIEDRUKOWALNE kolorki.

>Pozdrawiam i zachęcam do testów.

Testy to ja prowadziłem codziennie (praca w agencji reklamowej), więc nie
muszę.

> JŁ.
>P.S.
>PhotoRet II zawiera poprawiony system druku i jak na mój gust, to wydruk
>jest klasa.
>Polecam też uwadze mechanikę DJ720c. Widać w niej przemyślaną
>konstrukcję
>i potęgę wykorzystywania doświadczeń z innych modeli serii DeskJet.

A czy 720 jest Win only? Ja ją testowałem w Niemczech i powiedzeli że nie,
ale Niemcy mogli chcieć mnie oszwabić :-)))

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========