Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 15:03:16 MET DST

Chester E.M. napisał(a) w wiadomości: <35766D2C.96EE35E9_at_kki.net>...

>Jeżeli wypowiadasz się w sprawach technicznych udzielając porad to
>zdecydowanie TAK

Śpieszyłem się by zdązyć przed końcem impulsu... :-))))))

>Nie.Po pierwsze inny odcień, po drugie jego rolą jest uzupełnienie
>palety kolorów dający
>złudzenie płynnych przejść kolorów.

WIEM, ale wydawało mi się ze oddałem istotę sprawy. Jakoś nikt nie prosił o
wyjaśnienia, nastąpił tylko brutalny atak '-))) na moją skromną osobę, więc
wyjaśniam że:
1. Wiem czym się różni C od LC
2. Wiem "coś niecoś" o technikach druku w HP, Epsonie i o składaniu kolorów,
więc dla mnie EOT.
3. W przyszłości będę wypisywał sążniste listy żeby nie było przekłamań i
niedomówień.
4. Testowałem druk na Canonie, HP, Epsonie (rózne modele) w róznych
aplikacjach i wciąż czekam na pojawienie sie NAPRAWDĘ dobrej drukarki
atramentowej.

>Win ONLY
>Producent podaje możliwość druku w oknie DOS, jednak radzę się tym nie
>sugerować.

Dzięki za informację.
Odpada, szkoda bo drukuje nawet fajnie...

>Chester EM

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========