Re: Caviar 34000

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 23:16:12 MET DST

msz_at_kki.net.pl (Michal Sztajer) napisał(a):

> Eeeee, lekka przesada, szybkie Caviaray zaczynaja sie od 24300,
> Roznica jest kolosalna!!! 24300 sa robione z nowymi glowicami
> Jesli jestes zwolennikiem Caviarow, to koniecznie wyprobuj ten dysk!!

Nie jestem żadnym fundamentalistą ;)
Miałem zarówno Connery, Seageate'y jak i Caviary, ten po prostu był
naprawdę okazyjny, rachunek VAT + 3 lata gwarancji za 580 zł !
24300 może są i świetne, ale ponad 100 zł droższe bez rachunku i z
roczną gwarancją !
Aż takim maniakiem prędkości nie jestem żeby tak przepłacać ...

> Heh, seagaty "nie pro" sa po prostu smieszne.

Inne ciężko dostać, chyba że bardzo duże.

> Faktycznie sa to connery i maja terchnologie sprzede ponad dwoch lat.
> Nawet obudowa jest taka sama.
> Natomiast sa oryginalne seagaty pro (nie w ogbudowach slim) i one sa
> bardzo dobre. Sa to, oprocz IBM, chyba najwytrzymalsze dyski na rynku.
> I smiesznie tanie.

Tańszych niż te Caviary nigdzie nie było ;)