Re: "Warczacy" CDROM

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 12:43:22 MET DST

Lukasz Jakubowski wrote:

> Hej!
>
> Mam Philipsa x8 i na niektorych plytach "warczy" (nie wiem jak inaczej ten
> dzwiek okreslic). CDRom caly sie telepie jakby mial sie rozpasc. Przypadlosc
> ta dotyczy plyt tloczonych. Wzialem taka warczaca plyte i na BTC x16 tez
> warczala, za to na IBMie x4 nie. No wiec czego to wina? Napedu, plyty?
> Czy pomoze przesiadka na inny cdrom- jakis teac, hitachi czy cos w tym
> stylu, co uchodzi za dobre, o predkosci 24- 32? Czy sa takie cedeki co po
> cichu czytaja wszystko, nie "przystaja" w Windows zeby sie namyslic etc,
> [...]

To raczej wyglada na nierowna (tj. niewywazona) plyte/plyty - to niestety czesty
przypadek. Im do szybszego napedu ja wlozysz, tym bardziej bedzie drzec i
halasowac. Sam przeciez widzisz, ze na napedzie 4x jest znacznie lepiej...

> TIA
>
> Lukasz

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |