EPSON

Autor: STD - Izdebski Artur (izdebs_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 11:48:03 MET DST

Pytales o drukarke EPSON'a ale ktora nie wiem wiec powiem Ci o STYLUS
COLOR 400 . Mam ja od marca i juz zuzrzylem czrny tusz a wydrukowalem
okolo 400 stron textu nowy tusz kosztowal mnie 110 zl na gieldzie .
Znajomy ma HP i mowi ze jest ona bardziej ekonomiczna a pozatym mozna
latwo dostac nabijane pojemniki po okolo 40 zl ( czarny ) . Mimo jej
drogiej eksploatascji jesli chcesz drukowac grafike to naprawde bardzo
ladnie drukuje.Coz jakosc za cene !!!

Artur I.