Re: "Warczacy" CDROM

Autor: Hitower (hitower_at_juni.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 16:34:45 MET DST

Lukasz Jakubowski napisał(a) w wiadomości:
>Mam Philipsa x8 i na niektorych plytach "warczy".
[...]
>Wzialem taka warczaca plyte i na BTC x16 tez warczala,
>za to na IBMie x4 nie. No wiec czego to wina? Napedu, plyty?

IMHO niektore plytki nie maja otworu dokladnie na srodku,
czyli sa scentrowane i przy wiekszej predkosci katowej
zaczynaja wpadac w wibracje.
Ja sobie ten problem rozwiazywalem naklejaja kilka nalepek
od metkownicy jak najblizej brzegu, tak jak z wywazaniem kol..

=== Marcin Kulas, http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===
=== hitower_at_juni.com.pl or hitower_at_priv.onet.pl ===