Re: Kopiowanie kopiowanych plytek

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 08:08:13 MET DST

>plyta pewnie byla nagrana starym softem, i sciezki sa laczone
>sektorami w/g "orange book". zgrywanie cd2cd to lamerstwo. takie plyty
>zawsze trzeszcza. wez po ludzku zgraj to jakims softem do wav ow,
>z opcja jitter correction. i potem z twardziela nagrywaj te wavy na plyte.
>to jest jedyna, zawsze poprawnie dzialajaca metoda ktora znam.

Najnowszy WinOnCD z najnowszymi sterownikami, w nagrywarce najnowszy
BIOS. Pierwsza kopia byla robiona na tej samej nagrywarce.
Nie zauwazylem zadnego trzeszczenia (w pracy mam Traxdate i ona czasem
wprowadza rozne zaklocenia - stukanie, szumy - ale Philips ani razu
nic takiego nie zrobil, a skopiowalem juz sporo plyt Audio).
Wyglada na to ze WinOnCD nie umie odczytac po sobie plyty - co jest b.
dziwne (gdyz Traxdata potrafi).
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl