Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Berg (robert_at_chemnet.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 08:26:33 MET DST

Polecam Aver TV Capture lub jej wersje z radiem Aver Tv Phone.
Uzywam pierwszej z nich od roku. Zalety:
- pracuje na PCI (brak kabelka do karty SVGA)
-tryb okienko lub fullscreen
-pilot z czujnikien polaczanym bezp. do karty
-ostre capture'y obrazu
-TXT jezeli sciagnac Celebra Aplet z I-netu
-nie obciaza kompa (gralem w TR II i ogladalem TV rownoczesnie jak mialem
Am5x86 oc 150Mhz - bez problemow)
Wady:
- na kanalach nadajacych stereo szum zamiast glosu
- wybor standartu PAL/ SECAM na etapie instalacji (a nie jak w TV do kazdego
Kanalu).
-do regulacji glosu z pilota potrzebuje Karty dzwiekowej kompatybilnej z
DirectX 3.0 (np. ESS1868 )
-do obslugi TXT trzeba samemu znalezc program (Aver jeszcze nie dostarcza)
Przyszlość:
-bedzie obslugiwana bezposrednio w W'98
-obsluguje Intel Intercast
Wiekszosc z tego dotyczy wszystkich kart na Brooktree Bt848( np.
Zoltrix,Modular itp.)

STP napisał(a) w wiadomości: <01bd7d06$72b3be60$LocalHost_at_p2>...