Re: Kopiowanie kopiowanych plytek

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 13:45:19 MET DST

mna_at_csbi.katowice.pl (Marek Nazarko) wrote:
>Mam problem z kopiowaniem kopii plyt - program (WinOnCD) na nagrywarce
>Philips 3610, plyty BTC (wiem, tanie...)
>Nagrywarka odtwarza taka plyte bez problemow(zestaw Audio tez), jednak
>nie potrafi jej skopiowac - przy zrzucaniu na dysk zrzuci jedna
>sciezke , zatrzymuje sie a potem wyskakuje read error lub podobne.
>Problem nie wystepuje przy kopiowaniu oryginalow.
>Probowalem zarowno trybu DAO i TAO.
>Marek Nazarko
>mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)

plyta pewnie byla nagrana starym softem, i sciezki sa laczone
sektorami w/g "orange book". zgrywanie cd2cd to lamerstwo. takie plyty
zawsze trzeszcza. wez po ludzku zgraj to jakims softem do wav ow,
z opcja jitter correction. i potem z twardziela nagrywaj te wavy na plyte.
to jest jedyna, zawsze poprawnie dzialajaca metoda ktora znam.