Re: Off-topic, Re: Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 19:24:43 MET DST

Tygrysek wrote:

> Jeżeli chcesz najeżdżać na win95 i sprawia ci to przyjemnoœć to idŸ na
> grupę pl.pregierz tam Ciebie wysłuchajš.

A czy ja chce na kogos albo na cos najezdzac? Chyba nie do konca mnie
zrozumiales. Mowie tylko, ze jak ktos ma problem z pecetem i win95 to
nie ma sprawy - wszystko cacy, a jak na pececie siedzi ,np. os/2, to juz
sie klienta odsyla. Chodzi mi o to, zeby tego nie robic. Jak klient z
os/2 nie otrzyma odpowiedzi na swoj problem, to sam pojdzie sie gdzie
indziej pytac i tyle.

> Ja dlatego subskryptuję tę grupę
> gdyż chcę się dowiedzieć czegoœ ciekawego, rozwišzać problemy a
> wszystko ma
> mieć zwišzek z windš a nie z jakimœ innym systemem operacyjnym.

A dlaczego wszystko ma miec zwiazek z W95? Przyjmujesz z góry, że
pecet=windows95, a tak jest tylko w 90%, a te 10% to co? :-)

Nie uwazam takze za dobre zachowanie na czyjs problem z W95 odpowiadac,
zeby zmienil system na Linux'a albo Os/2. To tez przejaw chamstwa. No
chyba ze taki komentaz jest "obuŸkowany" :-), ale to i tak niewiele
pomaga.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski