Re: Off-topic, Re: Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 17:17:49 MET DST

--------------------------------------
          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
-------------------------------------

> To troche no-fair. Jesli tylko ktos wspomni o Os/2 albo Linux, to wysyla
> sie go na inne grupy dyskusyjne. A natomiast prawie caly czas walkuje
> sie problemy z Windows95 i jakos nikt nie odsyla tych postow i ich
> wlascicieli na odpowiednia 'windowsowa' grupe dyskusyjna. Czy nie
> widzicie, albo moze nie chcecie widziec (to do tych namietnych
> odsylaczy), ze to nielogiczne?

Jeżeli chcesz najeżdżać na win95 i sprawia ci to przyjemność to idź na
grupę pl.pregierz tam Ciebie wysłuchają. Ja dlatego subskryptuję tę grupę
gdyż chcę się dowiedzieć czegoś ciekawego, rozwiązać problemy a wszystko ma
mieć związek z windą a nie z jakimś innym systemem operacyjnym. Każdy
system operacyjny ma coś takiego, że jest jakaś grupa użytkowników którzy
się nim interesują. Może Linux, czy OS/2 jest bezproblemowy więc niech ci
użytkownicy rozmawiają o nowościach które się pojawiają na te systemy a nie
marnują czas wkurzając innych. Co to za polityka ? Chyba, że inne systemy
już nie mają żadnych nowości więc to jest ich problem a nie mój.