Re: Off-topic, Re: Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 21:23:13 MET DST

Dnia 2 Jun 1998 08:12:20 +0200, marset_at_friko3.onet.pl (Mariusz
Mierzejewski) napisał(a):

>To troche no-fair. Jesli tylko ktos wspomni o Os/2 albo Linux, to wysyla
>sie go na inne grupy dyskusyjne. A natomiast prawie caly czas walkuje
>sie problemy z Windows95 i jakos nikt nie odsyla tych postow i ich
>wlascicieli na odpowiednia 'windowsowa' grupe dyskusyjna. Czy nie
>widzicie, albo moze nie chcecie widziec (to do tych namietnych
>odsylaczy), ze to nielogiczne?
>Pozdr

A znasz Grzegorza Szysz/lo???
Co on kiedyś robił....

No ale jest to grupa 'pecet' czyli ogólna więc niby można tu słać
wszystko - jednak jeśli jest grupa win95 / linux / os2 to TAM powinno
się słać zapytania o system

No i wytykanie że używasz G95 a nie super/hiper itd Linuxa/OS2 czy
czego tam innego było poruszane tyle razy że szkoda mi już
klawiatury.....

Pozdrówka
Jarosław 'ALGI' Zagórski
algi_at_kki.net.pl