Re: Czy mozna olgupic ...?

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 12:55:27 MET DST

  Piotr Wozniak napisał(a) w wiadomości: <35617B8E.65F65321_at_stat.gov.pl>...
>Mam karte 3D na kosci ATI Rage Pro - zupelnie niezla - programy (gry)
>ktore maja ogolna opcje akceleracji 3D chodza niezle i bez problemow.
>Czy ktos slyszal o czyms co moglo by oglupic programy wymagajace
>wylacznie Voodoo (3Dfx), zeby ja widzialy jako Voodoo ?

Ja słyszałem. Jest programowy emulator Karty Monster 3D na 3Dfx. W info
do tego bajera piszą coś o IP200, 64 MB RAM i karcie S3 Virge wiec nie
całkiem to o co posiadasz. Ale jak ktoś lubi takie eksperymenty to ten cały
emulator jest na CHIP CD 6/98 i pewnie w ich bbs`ie www.chip.pl/bbs/ (ma
tylko 45 KB) Ale tak moim zdaniem to efekty będą nieciekawe. Uruchomić gry
to może się da, lecz prędkość będzie pewnie paskudna. Sam niestety nie
miałem okazji sprawdzić, bo nie mam żadnej gry wymagającej 3Dfx. No cóż, gry
to nie jest moje hobby, ale o efektach pracy tego cuda chętnie bym poczytał
(jako ciekawostkę).

Tomasz Hrycuniak
thserwis_at_polbox.com