skladak<=>firmowka

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 01 Jun 1998 - 21:05:05 MET DST

Lech Szychowski wrote:

>: Z moich doświadczeń wynika, że znacznie częście niż kontrolery SCSI i karty
>: sieciowe sypią się COMy i porty równoległe - jednak Twoich protestów na
>: umieszczanie ich na każdej współczesnej płycie nie słyszę... A taki
>: centronics

 LS> Cena, RoManie. Cena.

Lechu, dlaczego wyciąłeś _najistotniejszą_ część mojej wypowiedzi? Od roku
bezskutecznie szukam kart z pojedynczym centronicsem do uszkodzonych płyt
głównych - tu już nie jest problem ceny, bo wymiana całej płyty z powodu
uszkodzonego portu równoległego kosztuje znacznie więcej niż goły port - ale nie
sposób go kupić... Nawet kupienie pojedynczego RSa staje się coraz trudniejsze.
Nie interesuje mnie rosyjska ruletka jumperami na starych multi-I/O.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl