Re: skladak<=>firmowka

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 00:55:51 MET DST

> Lechu, dlaczego wyciąłeś _najistotniejszą_ część mojej wypowiedzi? Od
roku
> bezskutecznie szukam kart z pojedynczym centronicsem do uszkodzonych płyt
> głównych - tu już nie jest problem ceny, bo wymiana całej płyty z powodu
> uszkodzonego portu równoległego kosztuje znacznie więcej niż goły port -
> ale nie
> sposób go kupić... Nawet kupienie pojedynczego RSa staje się coraz
> trudniejsze.
> Nie interesuje mnie rosyjska ruletka jumperami na starych multi-I/O.

Na gieldzie sa WInbondy przystepnie opisane na odwrocie, cena 15 zl. A
gdybys sonie zyczyl cos ekstra , to za 60 zl nabywasz karte z LPT ECP/EPP .
A przy okazi, niektore Winbondy maja Bitronics i nadaja sie do drukarek i
skanerow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?