Re: Zacofani Polacy - zacofana grupa?

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 14:04:51 MET DST

Kobylański supersnajpYrem, chociaż 31 May 1998 21:13:06 GMT,
siwus_at_priv.onet.pl (Piotr Kozłowski) napisal:

>Jak to nikt nie wie ? Nie tak dawno była mowa o programie cpuidle, który
>właśnie wyposaża windę w ten mechanizm (instrukcja HLT procka). A że w
>innych systemach takie rzeczy są używane standardowo to gdzie tu ta
>rewelacja ?

Którym CPUIdle? Dostępnym od niedawna 3.01??? A gdzie kłótnia, który
jest lepszy? Ile listów było o tym CPUIdle? Czyż coś tak ważnego nie
jest warte głębszego omówienia? Z tego, co naczytałem w testach, RAIN
jest dużo skuteczniejszy (+tak nie zwalnia). Gra jest warta poświęceń.
A je tu słyszę w kółko, czy PMMX jest taki, a taki.

P.S. Już nie mówią o K6300, teraz tylko o K6-2 - i to nie o
zapowiedziach praktycznym zastosowaniu, niektórzy już mają.
 Najtańsze K6-2 lecą już, o ile źle czy dobrze pamiętam, 145$. Of
course hurtem.

..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 85 JPG, 84 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
*JPG:Ludwikowski
*MP3:finał Barcelona92, finał LM