AWE64-problem z instalacja

Autor: Lesnik (lesnik_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 14:28:23 MET DST

Posiadam karte AWE64. Zainstalowalem ja i dzialala jakis czas dobrze.
Pewnego dnia musialem przeinstalowac W95. i zainstalowac ja od nowa.
Niestety W95 wykrywa tylko port gier i Creative Labs Sound Blaster
Awe32 nie wykrywa AWE64 MiDI. Przy probie recznego zainstalowania
sterownikow menedzer urzadzen stawia przy AWE64 Midi zolty znak
zapytania twierdzac ze urzadzenia nie ma lub dziala niewlasciwe .
Probowalem instalacji na innym komputerze wszystko jest w porzadku.
Co to do diabla moze byc? Pozdrawiam Jacek