Re: AMD K6 3D

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 14:06:59 MET DST

Kobylański supersnajpYrem, chociaż Sun, 31 May 1998 18:55:02 GMT,
skunk_at_friko.onet.pl (Ever) napisal:

>Witam:)
>Juz jest opis na stronie amd. 28 byla premiera - czy ktos moze ma
>dostep do jakis wiarygodnych testow wydajnosci? Dobry by byl tez Win
>Quake:) Na stronie AMD jest Benchmarks. AMD wypada na nim znacznie
>lepiej od PII 300 (prawie tak dobrze jak pII 400) na #D Winbench. A na
>Winstone wypada tak jak PII 300.
>Zeby jeszcze cena byla na poziomie;))

Wymaga specjalnych programów - 3DNow. Widać ktoś chce wpakować nowy
standart. Podobno ma być w DX6 i Opengieelach, ale ja coś nie wierzę,
że w tak krótkim okresie czasu puszczą 2 standarty (3dfx+3dnow). Chyba
boom już minął... Poza tym 3dfx zajmował puste miejsce, a 3dnow musi
wypchać Intela...
..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 85 JPG, 84 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
*JPG:Ludwikowski
*MP3:finał Barcelona92, finał LM