Re: Caviar 34000

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 08:25:09 MET DST

Radoslaw Sapieja <ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl> napisał(a):

> Czy ktoś mi może o nim coś więcej powiedzieć niż to, że nie jest UDMA?

Jest zajebiście szybki i cichy !
A do tego ta cena :)
Jeszcze tydzień temu były na giełdzie po 570-580 zł na rachunek VAT z
3 letnią gwarancją !!!
Obniżka wynika chyba stąd że są to dość "stare" dyski, bez UDMa (mój
ma datę produkcji grudzień 97', kumpli z którymi kupowałem są z
pażdziernika)
Kolejną zaletą jest 256 KB wewnętrznego cache.
Jeśli chodzi o prędkość to jest ODCZÓWALNIE szybszy od Seagate
Medalista 2.5 UDMA (nie mylić z PRO)
Jak jeszcze gdzieś znajdziesz (schodziły bardzo szybko) to polecam :)

> Dzięki.

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...